Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Nyt aut. serviceværksted på Bellahøj Kbh.

Nyt aut. serviceværksted på Bellahøj Kbh. 12 år 6 måneder siden #3368

• mbrondt
  • mbrondt's profilbillede
Hej

Er der andre end mig her i hovedstadsområdet der har fået juletilbud sendt med posten fra House of Cars A/S i København.

Jeg synes det er dejligt at DaimlerChrysler i Danmark endelig har fået sig en seriøs Chrysler/Jeep/Dodge forhandler her i området. En der er interesseret i vores biler og ikke bare en Mercedes forhandler forklædt som C/J/D forhandler.

Jeg har haft bilen til service der og jeg er meget tilfreds med deres service, også med de ting jeg bad dem om at ændre f.eks. computer indstillinger herunder opdatering af computeren i bilen med nyeste flashes.

De virker meget seriøse, så jeg kan kun anbefale dem, hvis man har en nyere Jeep der skal hjælpes lidt.

Venlig hilsen
<font size="3"><font color="maroon">M&m Offroad</font id="maroon"></font id="size3">

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Nyt aut. serviceværksted på Bellahøj Kbh. 12 år 6 måneder siden #1177

• ernr
  • ernr's profilbillede
Hej
Rart at høre du var godt tilfreds med "House of cars" det er nogle rigtig dygtige teknikere de har, den ene af dem var faktiskt Racermekker på min Neon i et par år,og de har også en diagnoseteknikker.
mvh Erik

#Theres no substitution for MOPAR# but "no Oil like Quaker State"
89 Jeep Comanche Chief med 4x4 Off-road package
1966 Ford Bronco(Custom Off-Road)
1996 Chrysler Neon Asfalt Baneracer
1979 Yamaha 80ccm Road Racer
2005 Hyosung 100ccm ATV
1992 Citroen BX
www.autoklinik.dk
www.fourwheel.dk

Nyt aut. serviceværksted på Bellahøj Kbh. 12 år 1 måned siden #1388

• 2h-jgc
  • 2h-jgc's profilbillede
Jeg har lige været derinde med et temperatur problem - ringede, kørete derind, der blev kigget på bilen (diagnosticeret), fyldt vand på køleren, og der smides en ny køler og måske en ny vandpumpe i i morgen - det bliver ikke billigt, men det er faneme hurtig og go' service.

Med venlig hilsen

Henrik

Nyt aut. serviceværksted på Bellahøj Kbh. 12 år 1 måned siden #1389

• mbrondt
  • mbrondt's profilbillede
[8D] Det er det jeg mener, har lige fået skiftet højre bageste støddæmper på garantien da den var blevet utæt. Ringer ind og spørger om hvornår de kan lave den, du kan komme hvornår du vil sagde direktøren.

Har også købt en specielt amerikansk trækkrog til min WH'er derinde, som man normalt ikke bruger her i Europa. 2 dage efter ringer reservedelschefen og siger det ligger klar til afhentning.

[:)]

/Michael
<font size="3"><font color="maroon">M&m Offroad</font id="maroon"></font id="size3">

Jeepclub DK #40 Jeepclub S #570
Tid til at oprette siden: 0.118 sekunder