Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Endelig fik vi besøg af Kong Vinter

Endelig fik vi besøg af Kong Vinter 12 år 4 måneder siden #3393

• mbrondt
  • mbrondt's profilbillede
[:D]
Var ude at køre lidt offroad i eftermiddag, på vej hjem fra arbejde da jeg valgte at køre på meget små veje, i stedet for at tage den slagne hovedvej, når nu vejret endelig bød på lidt udfordringer [:)]
Jeg var dog ikke kommet mange kilometer afsted, før al trafik stod stille ved bunden at en halvstejl bakke.

Øverst holdt en lang lang række af biler der ligesom havde taget opstilling der, fordi der på vej op, var en minibus med baghjulstræk, der nærmest holdt på tværs. Da der ikke skete noget, tænkte jeg, hva' fa'n jeg har jo 4 hjulstræk, jeg kører op ad græsmarken ved siden af vejen. Da jeg ligesom forlod asfalten viste det sig hurtigt at underlaget under sneen slet ikke var "bygget" til Jeep'en for jeg nåede ikke meget længere end 1 meters penge ind på marken, så var hjulene nærmest begravet.
Det var ikke just optimalt for selvværdet, med alle de tilskuere, føj tænkte jeg det kan komme til at vare længe inden konen kan kan nå frem med winchen.
Nu skal man jo aldrig afskrive en Jeep i terrænet. Og måske takket være den erfaring som er opnået gennem en del offroad kørsel, så lykkedes det alligevel at få den kørt fri uden ydmygende hjælp [:D]

Nu ligner den så også en ægte offroader med mudder op og ned af siderne og på bakspeglet.

PS. All-Terrain dæk er komplet uegnede til kørsel på is skal jeg lige hilse og sige, der er som regel ingen problemer med at sætte i gang, det er der tilgengæld med at stoppe og dreje
[:o)]

<font color="red"><i>Nedenstående foto er dog taget dagen efter</i></font id="red">

/Michael
<font size="3"><font color="maroon">M&m Offroad</font id="maroon"></font id="size3">

Jeepclub DK #40 Jeepclub S #570
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Endelig fik vi besøg af Kong Vinter 12 år 3 måneder siden #1256

• fromms_de
  • fromms_de's profilbillede
Det er da e skønt historie du fortæle... [:D]

Endelig fik vi besøg af Kong Vinter 12 år 3 måneder siden #1257

• ernr
  • ernr's profilbillede
godt gået man skal ikke give op bare fordi vejen er spærret eller ender når man har en Jeep

#Theres no substitution for MOPAR# but "no Oil like Quaker State"
89 Jeep Comanche Chief med 4x4 Off-road package
1966 Ford Bronco(Custom Off-Road)
1996 Chrysler Neon Asfalt Baneracer
1979 Yamaha 80ccm Road Racer
2005 Hyosung 100ccm ATV
1992 Citroen BX
www.autoklinik.dk
www.fourwheel.dk

Endelig fik vi besøg af Kong Vinter 12 år 3 måneder siden #1258

• mbrondt
  • mbrondt's profilbillede
Det kunne jeg heller aldrig finde på Erik [8D]

De sidste par dage har jeg også brugt lidt extra tid på at køre frem og tilbage til job. Hvad gør man ikke for at komme ud og sidde fast[:D]

http://www.brondt.dk/gallery/main.php?siteId=4x4_2007&action=gallery&gallery=Winter%20in%20Denmark
Tid til at oprette siden: 0.118 sekunder