Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Terräng Touring Ökna-Vetlanda 22.3.2008

Terräng Touring Ökna-Vetlanda 22.3.2008 11 år 5 måneder siden #3604

• mbrondt
  • mbrondt's profilbillede
Påskelørdag kører jeg sammen med et par Jeep venner fra JCS til ovenstående.

Man skal møde op mellem 9 & 10 på træfpladsen, forudgående tilmelding er ikke nødvendig. Det koster 300 SEK for en hel dags kørsel i et af Sveriges bedste offroad terræn områder. Området ligget så at sige på en kæmpe skråning, jeg vil tro at der er et lodret fald på 50 meter fra toppen til bunden, så der er store muligheder for at prøve bilens klatre egenskaber.

Området ligger ved byen Ökna som igen ligger 10 km. nord for vej 127 midt mellem Vetlanda og Målilla. Der vil være Jeep skilte fra Kvillsfors.

/Michael
<font size="3"><font color="maroon">M&m Offroad</font id="maroon"></font id="size3">

<font color="green">Gr. Cherokee Ltd 3,0 CRD, 2 1/4" RockyRoad lift, Warn Winch, 4xGuard Rear Skid, General Grabber AT, M&m Front skid, M&H Belly Skid (second design), M&m Rock Sliders, Teraflex Sway Bar Disconnects </font id="green">
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Terräng Touring Ökna-Vetlanda 22.3.2008 11 år 5 måneder siden #2053

• mbrondt
  • mbrondt's profilbillede
Det blev ikke til noget, pga. af de sædvanlige trusler fra meteorologerne om at helvede er nær.

Det viste sig igen igen ikke at holde stik, vejret var perfekt med sol.

Se i stedet opslag om Värnamo træffet.

/Michael
<font size="3"><font color="maroon">M&m Offroad</font id="maroon"></font id="size3">

<font color="green">Gr. Cherokee Ltd 3,0 CRD, 2 1/4" RockyRoad lift, Warn Winch, 4xGuard Rear Skid, General Grabber AT, M&m Front skid, M&H Belly Skid (second design), M&m Rock Sliders, Teraflex Sway Bar Disconnects </font id="green">
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.110 sekunder