Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Värnamo Jeepklubbs træf 22.3.2008

Värnamo Jeepklubbs træf 22.3.2008 11 år 2 måneder siden #3606

• mbrondt
  • mbrondt's profilbillede
Da det nu ikke blev til noget i Vetlanda, så var vi 3 fra den svenske Jeepclub der blev enige om at uanset hvad så skulle vil altså køre offroad i påsken.

Jeg startede 7.00 fra Roskilde i det man kan kalde vintervejr med nogenlunde glatte veje. Der lå ca. 10 cm sne på bilen. Af med det og afsted mod færgen i Helsingør.
7.56 trillede jeg ombord på færgen som den absolut sidste. Jeg havde aftalt med Stiffe fra JCS at vi skulle følges fra Helsingborg. Stiffe kommer fra Malmø.

Stiffe sendte en SMS kl. 8.30 om at han var forsinket, og var lige kørt fra Malmø. Nu var jeg så cirka 30 minutter foran ham, så jeg beslutttede at køre ind og vente i stedet for at ligge og køre 80 på motorvejen.

Vi var fremme i Värnamo kl.11 og betalte de 200 SEK for at deltage. Det var perfekt vejr med sol hele dagen og lille snelag på skovbunden.
Vi startede med en lidt brat indgang, jeg var ikke nået mere end 5 meter ind i skoven inden der kom en stigning som mine dæk slet ikke havde en chance for at få greb på. Så allerede der måtte der gang i spillet.

Efter ca. en times kørsel i skoven blev vi enige om at vi ville spise frokost. Der konstatede den 3. deltager, Gutta fra vores klub at hans generator var stået af.
Så mens vi spiste grillede hotdogs blev der diskutteret en del om hvordan vi fik løst Guttas generator problem. Det endte med at vi fik ladet lidt på hans batteri så han kunne starte om køre hjem. (dieselbil).
Så var vi kun Stiffe og jeg tilbage, men det gjorde det nu ikke mindre hyggeligt, og jeg skal love for at Stiffe fik tid til at filme mig og Grand'en. Jeg tror aldrig jeg har set så meget af mig selv køre.
Jeg var hjemme igen ved 22 tiden, men så havde vi også gjort holdt på en Burger King på vejen og spist og snakket lidt offroad.

Døm selv om i er gået glip af noget her:
Del 1 http://www.youtube.com/watch?v=76AYhz0fRqQ
Del 2 http://www.youtube.com/watch?v=XFtod3MXuiw

PS. En af de sjove ting ved Värnamos JeepKlubb er at vi kun så 2 andre Jeeps, ellers var det mest Suzuki og nogle svenske tidl. militær køretøjer. Og en enkelt Nuffield traktor [:D]

/Michael
<font size="3"><font color="maroon">M&m Offroad</font id="maroon"></font id="size3">

<font color="green">Gr. Cherokee Ltd 3,0 CRD, 2 1/4" RockyRoad lift, Warn Winch, 4xGuard Rear Skid, General Grabber AT, M&m Front skid, M&H Belly Skid (second design), M&m Rock Sliders, Teraflex Sway Bar Disconnects </font id="green">
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Värnamo Jeepklubbs træf 22.3.2008 11 år 2 måneder siden #2054

• mbrondt
Og et par billeder:

/Michael
<font size="3"><font color="maroon">M&m Offroad</font id="maroon"></font id="size3">

<font color="green">Gr. Cherokee Ltd 3,0 CRD, 2 1/4" RockyRoad lift, Warn Winch, 4xGuard Rear Skid, General Grabber AT, M&m Front skid, M&H Belly Skid (second design), M&m Rock Sliders, Teraflex Sway Bar Disconnects </font id="green">

Värnamo Jeepklubbs træf 22.3.2008 11 år 2 måneder siden #2055

• mbrondt
På vejen til Värnamo kom vi til at ligge bag denne kolos af en sneplov og han lod ikke nogen slippe forbi så vi måtte stikke over en frakørsel for at komme forbi da vi havde kørt en 1/2 times tid bag ham.

/Michael

Tid til at oprette siden: 0.110 sekunder