Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: WK 4" SuperLift "Byggetråd"

WK 4" SuperLift "Byggetråd" 11 år 1 måned siden #3622

• mbrondt
  • mbrondt's profilbillede
Hej

Jeg har fået mit 4" liftkit hjem i dag, og pakket det ud, det er tunge grejer, jeg pakkede kasserne ud for at se hvad det var jeg havde rodet mig ind i.
Det er planen at jeg her i tråden ville dokumentere arbejdet efterhånden som det skrider frem, med både billeder og tekst.

Her er først lidt billeder af varerne som de tar sig ud i mit "bryggers"
Nedenfor ser man de nye forhjulsnavn, som det fremgår ser de noget anderledes ud end man er vant til at se dem på en Jeep, det er fordi WK'eren har uafhængigt forhjulsophæng.

Her er de stillet op ad mine hjul for størrelses sammenligning

Her er delene til bagakslen

Her er delene til forakslen

/Michael
<font size="3"><font color="maroon">M&m Offroad</font id="maroon"></font id="size3">

<font color="green">Gr. Cherokee Ltd 3,0 CRD, 2 1/4" RockyRoad lift, Warn Winch, 4xGuard Rear Skid, General Grabber AT, M&m Front skid, M&H Belly Skid II, M&m Rock Sliders, Teraflex Sway Bar Disconnects, Custom Roof Rack </font id="green">
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

WK 4" SuperLift "Byggetråd" 10 år 11 måneder siden #2116

• mbrondt
  • mbrondt's profilbillede
Flere billeder er kommet til: http://www.brondt.dk/gallery/main.php?siteId=The_Jeeps&action=gallery&gallery=4%20inch%20Superlift

/Michael
<font size="3"><font color="maroon">M&m Offroad</font id="maroon"></font id="size3">

<font color="green">Gr. Cherokee Ltd 3,0 CRD, 4" Superlift, Warn Winch, 4xGuard Rear Skid, General Grabber AT, M&H Belly Skid II, M&m Rock Sliders, Custom Roof Rack </font id="green">

WK 4" SuperLift "Byggetråd" 10 år 1 måned siden #2269

• fromms_de
  • fromms_de's profilbillede
Hej Michael,
må man så spørge om, til hvad det er bleved med denne 4 " Superlift? Det er ja nu snart et år siden du har den. Er du tilfreds med det, virker det godt nok, hvilken størelse af dæk kør du nu... .Fine billeder, godt laved og ser ud som om der var noget arbejd med det. hilsen Mario.
Tid til at oprette siden: 0.115 sekunder