Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Jeepclub Sweden 15-17/5 2009 træf

Jeepclub Sweden 15-17/5 2009 træf 10 år 9 måneder siden #3669

• mbrondt
  • mbrondt's profilbillede
<i><b>Den 15-17 maj</b></i>, arrangerer min svenske ven Rindiz et 2 dages offroad træf. dvs. 2 dage med offroadkørsel med fri kørsel overalt på et kæmpe skovområde.

Træffet er for medlemmer af den svenske jeepclub (JCS), jeg har meldt mig, men hvis nogle her fra den danske klub er interesseret, kan det med sikkerhed arrangeres. Jeg var med sidste år, da det foregik ved Vetlanda, der var det også 2 dage med forskelligt område hver dag.

Hvis man vil have en god svensk offroad oplevelse, så er her chancen.
Nu har jeg meldt ud i god tid, så der er tid til at planlægge.

Se billeder fra det ene område der vil blive kørt på her: http://www.jeepclubsweden.se/phpbb3/viewtopic.php?p=63885#p63885

Der skulle være udfordringer til både original Jeeper og modificerede.

/Michael
<font size="3"><font color="maroon">M&m Offroad</font id="maroon"></font id="size3">

<font color="green">Gr. Cherokee Ltd 3,0 CRD, 4" Superlift, Warn Winch, 4xGuard Rear Skid, General Grabber AT, M&H Belly Skid II, M&m Rock Sliders, Custom Roof Rack </font id="green">
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Jeepclub Sweden 15-17/5 2009 træf 10 år 4 måneder siden #2263

• mbrondt
Ny info:

Fredag kväll: 2009-05-15
Tanken är att vi ska träffas för dem som vill redan fredag kväll på en fantastisk plats som heter Aboda klint Lat:N 57º 04.011' Long: E 015º 57.563' Där övernattar vi från fredag till lördag och även lördag till söndag. Här finns fantastiska vyer, höghöjdsbana och utkikstorn, en restaurang med rättigheter. Här finns även två små och en stor stuga att boka. Dessa bokningar sker genom mig. Stora stugan har plats för 10 sovade, pris 800:-/natt. Den lillastugan är 6 bäddars, pris 3-400 :-/natt. Stugorna måste bokas innan 21/4 och bokningen är bindande. Självklart så finns tältplatser och tillfälle att bada om så önskas.

Lördag morgon 2009-05-16
Börjar med att vi möter upp med resten av Jeeparna som ansluter på lördag morgon. Det gör vi i Oskarshamn där vi kommer att köra i storskogen som är ett kvadratkilometer stort frikörningsområde Storskogen Lat:N 57º 14.258' Long: E 016º 25.348'
Efter avslutad körning så transporterar vi oss tillbaka till Aboda klint, för gemensam middag. Priset på middagen ligger runt 130 kr/ person. Maten kommer lagas över öppen eld och det som bjuds är gräddstuvad viltskav med potatismos och rårörda lingon och självklart Kokkaffe.
Självklart ser jag fram emot att alla försöker äta tilsammans på lördag kväll.

Söndag morgon 2009-05-17
Beger vi oss till det kända och alltid lika roliga Ökna Lat:N 57º 25.970' Long: E 015º 26.209' Där kör vi så länge vi orkar.

För karta klicka här: http://maps.google.se/maps?f=d&source=s ... 56934&z=10

När vi ska transportera oss på detta sätt är det viktigt att hålla tiderna!!
Jag ser fram emot en träff med härlig gemenskap och mycket offroad.

Pris för körning:
Storskogen är bokat till den 16/5-09 pris 300:-/bil dock lägst 3000:- ex. kommer 8st bilar 3000:- kommer 12st bilar 3600:- osv.
Ökna är bokat till den 17/5-09 pris 150:-/ bil

Jeepclub Sweden 15-17/5 2009 træf 10 år 4 måneder siden #2264

• Heino
  • Heino's profilbillede
Lyder spændende, ser om jeg kan få fri så hører du fra mig

05 Grand Cherokee 3.0 lim.
07 Wrangler unlimited 2.8 "lidt ombygget"

Jeepclub Sweden 15-17/5 2009 træf 10 år 3 måneder siden #2271

• mbrondt
Heino nu må du da vist rykke for et svar [:D]

Henning, Lene, Franz og undertegnede kører lørdag meget tidligt eller fredag sent med hver vores campingvogn på slæb til at overnatte i.

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Heino</i>
<br />Lyder spændende, ser om jeg kan få fri så hører du fra mig

05 Grand Cherokee 3.0 lim.
07 Wrangler unlimited 2.8 "lidt ombygget"
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

/Michael
<font size="3"><font color="maroon">M&m Offroad</font id="maroon"></font id="size3">

<font color="green">Gr. Cherokee Ltd 3,0 CRD, 4" Superlift, Warn Winch, 4xGuard Rear Skid, General Grabber AT, M&H Belly Skid II, M&m Rock Sliders, Custom Roof Rack </font id="green">

Jeepclub Sweden 15-17/5 2009 træf 10 år 3 måneder siden #2274

• mbrondt

Jeepclub Sweden 15-17/5 2009 træf 10 år 3 måneder siden #2276

• mbrondt

Jeepclub Sweden 15-17/5 2009 træf 10 år 3 måneder siden #2277

• mbrondt
Her er lige et par film mere, de er lange, men til gengæld i god kvalitet (filmmæssigt [:D])

http://www.diman.se/stiffe/Rindiz09p1xzyqw.wmv

http://www.diman.se/stiffe/Rindiz09p2wqyzx_0001.wmv

/Michael

Jeepclub Sweden 15-17/5 2009 træf 10 år 2 måneder siden #2285

• mbrondt
Her er så min egen videooptagelse.

http://brondt.dk/gallery/photos/4x4_2009/Rindiz_Smaaland/rindiz_2009_high_quality.wmv

/Michael

Jeepclub Sweden 15-17/5 2009 træf 10 år 2 måneder siden #2286

• fromms_de
  • fromms_de's profilbillede
Hejsa,
ser da efter noglet sjov ud igen. Har vi set det rigtig det der var en mere med Dansk nummerplade på? Har formand skiftet Tj til YJ igen? Hilsen Ina og Mario

Tid til at oprette siden: 0.118 sekunder