Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Rocks Motor Klubb 7. nov

Rocks Motor Klubb 7. nov 9 år 9 måneder siden #3762

• mbrondt
  • mbrondt's profilbillede
Jeg er blevet inviteret til det de i Sverige kalder "Challenge" på Rocks MKs eget terrænområde lørdag 7. nov.

http://www.rocksmk.se/index-filer/Page793.htm

Jeg mener at man oversætte Challenge til en art orienteringsløb, der bliver opsat en række poster på strategisk besværlige steder
i området, man er så udstyret med et kamera, og det er så meningen at man skal have en Co-driver der på samme tid er i stand til at røre et sted på bilen, samtidig med at han berører den opsatte post, dette skal så dokumenteres med kameraet. Alt dette foregår på tid, den med flest poster på mindst tid har vundet. Der køres i Sverige en serie og man finder så en champ hvert år.

Nå men om stedet det foregår, jeg har været der i sommer, mega stort skovområde med masser af variation. Vi kørte frikørsel der i 2 dage fra morgen til aften. Og vi nåede ikke tilnærmelsesvist rundt på hele området. Såvidt jeg ved er det samme sted som de til næste år afholder deres flerdages S.O.A. træf.

Så hvis du som jyde har lidt afspadsering til gode, så brug de timer om fredagen til at køre til Syd-øst Sverige og mød bl.a. os fra Københavnsområdet der, nå ikke :-D

/Michael
<font size="3"><font color="maroon">M&m Offroad</font id="maroon"></font id="size3">

<font color="green">Gr. Cherokee Ltd 3,0 CRD, 4" Superlift, Warn Winch, 4xGuard Rear Skid, Cooper SST, M&H Belly Skid II, M&m Rock Sliders, Custom Roof Rack </font id="green">
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Rocks Motor Klubb 7. nov 9 år 9 måneder siden #2376

• mbrondt
  • mbrondt's profilbillede
Vi havde en fantastisk tur. Der var en del andre danskere (R-R & Suzuki)

Henning og undertegnede brugte 2 timer på at hugge tømmer med en lille Fiskars håndøkse, da Jeep'en nærmest var spiddet af fældet tømmer på vej ned af en skrænt. På mirakuløs vis fik jeg ingen skader på gummimanchetter, bremseslanger og ABS ledninger, kun et par buler mere i lydpotten.

Har aldrig haft så lidt optaget video før, jeg må beklage, hvergang der var noget som burde være blevet foreviget så glemte vi at optage det, så i mangel på materiale har jeg konstrueret denne video [:D]
http://www.youtube.com/watch?v=4rX_9TSX8ro

/Michael
<font size="3"><font color="maroon">M&m Offroad</font id="maroon"></font id="size3">

<font color="green">Gr. Cherokee Ltd 3,0 CRD, 4" Superlift, Warn Winch, 4xGuard Rear Skid, Cooper SST, M&H Belly Skid II, M&m Rock Sliders, Custom Roof Rack </font id="green">
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.116 sekunder