Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Generalforsamling

Generalforsamling 11 år 6 måneder siden #3583

• mbrondt
  • mbrondt's profilbillede
Efter en lang tiltrængt pause, ser jeg at der ikke er forandret meget her.

Jeg vil blot lige fortælle at jeg var til generalforsamling i den svenske søsterklub sidste lørdag i Malmö.

Det var vældig interessant, der mødte 19 medlemmer inkl. bestyrelsen.
Årets forløb blev gennemgået af formanden, derefter blev klubbens regnskab gennemgået og budget for 2008 godkendt.

Der blev vedtaget en del ændringer til klubbens bestemmelser, da disse er meget gamle og ikke tidsvarende.

De nye punkter blev gennemgået meget omhyggeligt og alle var enige om at vedtage alle forslag.

Det blev også fortalt at klubbbens salg af Jeep & klub relateret beklædning m.m. var kommet igang så småt, men der var stadig ikke så meget salg som man håbede på det kunne blive.

Derudover blev der orienteret om JCS store Internationale Jeep Jamboree 2008 som skal afholdes ved Karlskoga lige nord for de 2 store søer til sommer. Der vil via Jeep Sverige og Jeep Club International blive sendt information ud til hele Europa om dette Jamboree.

Desuden har klubben også fået overdraget brugsretten til det område som Jeep Sverige har benyttet i en del år til at afholde Jeep Academy på. Det er ikke et kæmpe område, men det er meget varieret, der findes skovområde, klippe område og grusgravsområde og der er mulighed for at afprøve mange forskellige slags færdigheder der.
Jeeps Webber Arnold har bygget en del teknik-specialiteter der. På stedet er der desuden et stort militær-telt og toiletter.

Jeg her et par billeder fra området, da jeg har deltaget et par gange på Jeep Academy. Disse kan ses på www.brondt.dk under 2003/4 menuen, hvis nogen skulle være interesseret.

Da generalforsamlingen var overstået var der stor enighed om at det havde været en meget god en af slagsen.
Derefter gik alle med ud at spise noget mad på en restaurant.

Aftenen sluttede for mig ved 23 tiden, da jeg syntes det var tid til at køre tilbage til Roskilde. De fleste øvrige fortsatte på en Jazzclub i nærheden.

/Michael
<font size="3"><font color="maroon">M&m Offroad</font id="maroon"></font id="size3">

<font color="green">Vi designer dem, tester dem og tæsker dem. Derfor er en Jeep som den er</font id="green">
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.121 sekunder