Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Billeder fra Traryd træf 23.feb.2008

Billeder fra Traryd træf 23.feb.2008 11 år 5 måneder siden #3592

• mbrondt
  • mbrondt's profilbillede
I lørdags var jeg i Traryd for at smøre bilen ind i skovbund. Det gik vældig godt for mig kan jeg forstå på de øvrige. Jeg fik kun mindre skader, bl.a. fik lydpotten lidt hovedpine tror jeg. Men det var ikke noget i forhold til mange af de øvrige.

Jeg meldte mig ind i klubben, for det koster 250 SEK for et år inkl. deltagelse i træffet, medlemmer slipper med 100 SEK pr. træf resten af året i stedet for 200 SEK, for ikke medlemmer. Så jeg skal bare deltage i et klubtræf mere i år, så har jeg sparet penge.

Som træflederen sagde til førermødet inden start, der er ruter der er indtegnet på kortet der vises som lette, men tro mig der er ikke noget der er let i dag. Og han fik ret. Det var storslemt.

http://www.brondt.dk/gallery/main.php?siteId=4x4_2008&action=gallery&gallery=Traryd%20februar%202008

/Michael
<font size="3"><font color="maroon">M&m Offroad</font id="maroon"></font id="size3">

<font color="green">Gr. Cherokee Ltd 3,0 CRD, 2 1/4" RockyRoad lift, Warn Winch, 4xGuard Rear Skid, General Grabber AT, M&m Front and Belly Skids, M&m Rock Sliders, Teraflex Sway Bar Disconnects </font id="green">
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.113 sekunder