Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Forårsmønstring på Kastellet søndag

Forårsmønstring på Kastellet søndag 10 år 6 måneder siden #3441

• Wagoneerman
  • Wagoneerman's profilbillede
Hej Alle,

Til jer som er vilde med klassikere, holder Dansk Veteran Klub og andre klubber for klassikere ovenstående arrangement på søndag mellem 14 & 16.

Bemærk det er et veteranarrangement, så for at deltage skal "slæden" være mere end 35 år gammel [:o)]

Jeg skulle have været med, men min Jeep nåede desværre ikke at blive klar [xx(]

Wagoneerman / Adam Funch
Jeep Wagoneer Custom V8 1968 www.storkanon.dk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Forårsmønstring på Kastellet søndag 10 år 6 måneder siden #1419

• mbrondt
  • mbrondt's profilbillede
Jeg har planer om at dukke op der.... [8D]

/Michael
<font size="3"><font color="maroon">M&m Offroad</font id="maroon"></font id="size3">

Jeepclub DK #40 Jeepclub S #570

Forårsmønstring på Kastellet søndag 10 år 6 måneder siden #1420

• Wagoneerman
Hej Michael,

Så ses vi forhåbentlig søndag - Cay kommer også - Du kan kende mig på den røde JEEP kasket[;)]

Wagoneerman / Adam Funch

Forårsmønstring på Kastellet søndag 10 år 6 måneder siden #1429

• katzmad
  • katzmad's profilbillede
Ja efter en fremragende tur på Kastellet i solskin, måtte jeg da kigge langt efter andre gamle civile Jeeps... Hvor var i? [?] [;)]
Min landbrugs CJ2A fra 1946 var helt alene blandt de 5 grønne Jeeps... Ville ellers gerne have vist jer hvordan et kraftudtag med agregat til rem virker [:D]

CJ2a 1946 "Landbrugsmodel" med sorte skilte
Cherokee 4.0 1990 med hvide skilte

Forårsmønstring på Kastellet søndag 10 år 6 måneder siden #1430

• mbrondt
Hehe, så godt din flotte "landbrugs" Jeep, helt utrolig flot stand, vi stod og kiggede lang tid på remtrækket, og vi var også lidt betænkelige for hvordan en eventuel campingvogn ville opføre sig, hvis man spændte den på kuglen der sidder lidt forskudt for midten [:D]

Adam var vist blevet syg, iflg. Cay [:p] Vi var der ikke i et for klubben interessant mærke fartøj [;)] Vi havde dog valgt reglementeret Jeep beklædningsgenstande.

Men der var da mulighed for at se forskelligt isenkram til befordring skal jeg love for.

/Michael
<font size="3"><font color="maroon">M&m Offroad</font id="maroon"></font id="size3">

Forårsmønstring på Kastellet søndag 10 år 6 måneder siden #1431

• katzmad
[:0] Ok, ærgeligt jeg ikke mødte jer! Næste gang må jeg sørge for at være i nærheden... [:I] Hvad med Græsted i Pinsen? Jeg har planer om at køre der op søndag hvis det er godt vejr. Måske der er mulighed for at afprøve remtrækket ved en gammel rundsav eller lign.

Forårsmønstring på Kastellet søndag 10 år 6 måneder siden #1445

• Wagoneerman
Hej I to,

Jeg blev desværre lagt ned, bogstaveligt talt, af et maveonde og lå i sengen hele søndagen[xx(]

Kan desværre ikke i Pinsen, da jeg er i New York, men jeg er klar til Copenhagen Classic Autojumble på Klampenborg Galopbane d. 3/6 fra 10-16 - Håber vi ses dér [:D]

Mange Jeep hilsener
Adam aka Wagoneerman

PS! Katzmad; Glæder mig til at få demonstreret dit kraftudtag med agregat..eller det dér....[;)]

Wagoneerman / Adam Funch

Forårsmønstring på Kastellet søndag 10 år 6 måneder siden #1446

• mbrondt
Hehe Adam nu er der da endelig kommet lidt liv på storkanonens hjemmeside. Hold op det var en fed tur til Euro Camp i Østrig dengang.

Nå var det et maveonde, Jeg har nok hørt forkert da Cay fortalte hvorfor du ikke var nået frem, men det var også svært at høre når V8'eren pludrede løs i tomgang [;)]

Minderne vælter frem når man ser billeder derfra [8D]

/Michael

Forårsmønstring på Kastellet søndag 10 år 6 måneder siden #1450

• katzmad
Hmmmm, når Galopbanen er åben for biler, er jeg ramt af varmere himmelstrøg [8D] men hvis ellers alt flasker sig i Græsted, er der vel en venlig sjæl der vil forevige øjeblikket hvor rundsav, rem og Jeep er i aktion [:p]. Sikkert også hvis det ikke virker [:I]
Men som jeg har skrevet i Forum under FAQ træf, håber jeg da vi er flere der kan mødes i Græsted [:D]

Med Jeep hilsen

Tid til at oprette siden: 0.129 sekunder