Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Jeeptræf i det midtjydske

Jeeptræf i det midtjydske 5 år 9 måneder siden #4009

• Bettina Fasterholdt
  • Bettina Fasterholdt's profilbillede
Kunne godt tænke mig snart at møde nogle Jeep-ejere fra det midtjydske, nu hvor træffet i Søgård blev aflyst og der stadig ingen dato er på træffet i Skave i august. Jeg har været medlem af klubben i snart et år, og har stadig ikke mødt nogle jeep-ejere, så ville bare lige høre om nogle af jer ville være med på et mini-træf i området omkring Billund, Sdr. omme, Herning, Grindsted, Give, m.fl., men venlig Jeep-hilsen Bettina Fasterholdt
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Jeeptræf i det midtjydske 5 år 8 måneder siden #2934

• fromms_de
  • fromms_de's profilbillede
Hejsa Bettina,
har desværre ikke set det her før ellers har vi gerne været med til et mini træf. Men nu er det ja tid til skave Jeep Camp om et småt uge og forberedelser kører på fuld fart. Det er ja nu også blivet rigtig sommer her i DK, så vi hobber at se og møde i skave....der skal du nok møde noget Jeep Folk. [:D] hvis du vil hygge dig med dem om aften i telt og vil have lidt til at snakke om....ja så anbefaler jeg dig den Jeep tour på fredag, hvis du gerne vil have offroad med på listen for at se hvad din Jep kan klare...ja så skal du også blive der på lørdag....og Torsdag?.... Jaaa der er bare hygge side og snakke om alt muligt i verden. Søndag formiddag er da igen mulighed for at komme ud til at køre offroad og test om 4x4 stadig virker. [:D] hilsen Mario
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.182 sekunder