Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Jeep Club Tyskland - Camp 2014 Knüllwald

Jeep Club Tyskland - Camp 2014 Knüllwald 6 år 4 måneder siden #4031

• Fiete
  • Fiete's profilbillede
Hej Jeep Club venner,

der drev efter Offroadpark "Böser Wolf" over Whitsuntide?
Jeg giver væk en kuponkode for startgebyr (80,00€) til en dejlig Jeeper fra Jeep Club Danmark.

Interesse? Skriv en e-mail på lutz@ermert.org

Intet omkostninger... [;)]

Der er allerede datoer til Skave, Seest eller Søgård?

Venligst hilsen

Fiete, alias Lutz
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Jeep Club Tyskland - Camp 2014 Knüllwald 6 år 4 måneder siden #2979

• fromms_de
  • fromms_de's profilbillede
<font size="5"><b><u><i>Hej Jeep venner, </font id="size5"></b></i></u>
jeg har haft lidt svert med at finde ud af hvad "Fite" vil sige med sit posting her, så derfor har han skrivet til mig og jeg prøver nu at forklare det lidt mere.

Mange af jer kenner ja Fite siden mange år,og han kan da godt lide JCDK, og derfor kommer han nu med et kanon tilbud til os her.

Han har en fri billet til den kent Jeep Camp af Jeep Club Tyskland.
Nu kan han desværre ikke selv køre og defor vil han nu gerne forære det væk til en af Jeep Club Danmark medlem hvis da en den har tid og lyst at deltage. Den kort koster normalt 80 Euro og som sagt giver han det nu helt gratis vider hvis da en den har lyst til det. Jeg synes det er kannon af ham og siger 1000 tak for det, nu har jeg ja desværre ingen køre klar bil,og må derfor sige pas,men kom nu og prøv den træf.

Kort sagt:

Hvad? = Jeep Camp af Jeep Club Tyskland

Hvor? = " Böser Wolf " i Tyskland og ligger ved Kassel, Google efter " Knüllwald " så kan I se hvor det ca ligger.

Hvornå? = Pinse

Omkostninger? = du skal bare selv køre derned, og sørge for dit forplejning.

Er det noget til dig eller har du spørgsmål, så skriv en E-mail til Fite på = [url="mailto: [url=mailto:lutz@ermert.org]lutz@ermert.org[/url]"]"mailto: lutz@ermert.org"

Lidt af mig.... vi kenner ja Jeep Club Tyskland....MEN den er faktisk nyt nu, der er sket en del. Der er kommet et helt nyt bestyrelse , og den nye "Forman" kenner nogle af os umerket fordi han og hans datter har kørt en del heroppe hos os, så I skal da vist møde nogle I kenner.
Jeg håber, at der findes en den vil køre derned og have det sjovt.Hej Hej Mario
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.088 sekunder