Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: jeep træf

jeep træf 15 år 5 måneder siden #3045

• kbhandel
  • kbhandel's profilbillede
et par spørgsmål ang jeep træffet hvad med dem der bare vil komme og være med en enkelt dag er det også 225 kr i startgebyr eller hvad.Er det 75 kr pr nat pr person el pr bil eller hvad og hvad menes der med godkendt styrtbøjle er det nok at bilen er synet med den eller skal den være godkendt til ræs i så fald tror jeg at i mister mange deltagere og det er ikke et krav fra hedager vi kører der ude med biler der er synet og uden ræsergodkendte bøjler
hilsen kurt
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

jeep træf 15 år 5 måneder siden #188

• 's profilbillede
Hej Kurt,

Startgebyr er en enhedspris på 225,-, og er samme pris ligegyldigt hvor mange dage du deltager.
Prisen er pr. nat pr. bil. Dvs. om du er ene eller bilen er fyldt betyder ingenting.
Mht. styrtbøjle, har bestyrelsen fra Hedager bestemt, at alle åbne Jeep skal være forsynet med 4 punkts-styrtbøjle. Dette gælder naturligvis også på denne event, da vi gerne vil undgå alvorlige uheld.

Venlig hilsen

\Ice/
Webmaster & Co-Admin

jeep træf 15 år 5 måneder siden #191

• CJ-5
  • CJ-5's profilbillede
Æhh... var det ikke lige og stramme den vi er jo nogle med fast arbejde som først kommer hjem lørdag, så at skulle give kr 300 for at deltage en dag er vist lige i overkanten [V]

jeep træf 15 år 4 måneder siden #192

• UK J33per
  • UK J33per's profilbillede
CJ5,It´s the same for me, I can only make it for Sat + Sun.
I think its a shame that some people will have to pay that much for one days driving and one night camping and when you also consider the fuel from Copenhagen and the bridge two times, to get there and back, it adds up.

Surely there could be a solution?

UKJ33PER

jeep træf 15 år 4 måneder siden #194

• 's profilbillede
Der er desværre ikke meget vi kan gøre ved det. Udgifterne ved at arrangere træffet er store til teltleje, baneleje osv. hvilket gør at deltager prisen absolut ikke kan nedsættes. Derudover kan man jo også sige at 225,- for deltagelse og 75,- for camping i bund og grund ikke er ret meget...som du selv skriver så koster en retur over Storebælt jo alene 400,- og hvad tager det - 2x10min.? [;)]

Håber der kommer rigtigt godt gang i klubben, så vi næste år kan differentiere en del mere på prisen mellem medlemmer og ikke-medlemmer.

Vi glæder os til at se jer!

Venlig hilsen

\Ice/
Webmaster & Co-Admin

jeep træf 15 år 4 måneder siden #195

• kbhandel
hvad mener du med næste år er det jeepcamp du tænker på for så vil lige gøre opmærksom på at det kun var i år at jeepclup.dk skulle stå for det det var aftalen næste år står jeg selv for det husk det er mig der grundlage jeepcamp.dk og aftalen var at johannes gerne ville stå for det i år og det er ikke ensbetydene med at det er ham og jeepclup.dk der skal stå for det fremover hvis i tror det er der noget i har fået galt fat i hilsen kurt

jeep træf 15 år 4 måneder siden #196

• 's profilbillede
Hej Kurt,

Whooah! Sikke en smøre, husk at trække vejret når du skriver [:)]
Først og fremmest vil jeg pointere at Jeepclub.dk er registreret officiel Dansk Jeepclub, hvilket betyder at vi kan afholde alle de events eller camps som vi ønsker.
Der er ikke et enkelt "JeepCamp" om året, som absolut kun kan holdes i Skave. Nej, der kan holdes mange (jo flere jo bedre), og om du ønsker at indbyde Jeep interesserede til et par sjove dage næste år, er jo din helt egen sag. Det er slet ikke sikkert om vi afholder en JeepCamp i Skave til næste år, hvem ved...det kan måske blive på Sjælland et sted.

Sidst men ikke mindst, vil jeg sige at det er skuffende at fokus skal være på <u>hvem</u> der står for arrangementet fremfor at støtte op om selve event'en, så det kan blive en fantastisk oplevelse for alle.

Lad os nu koncentrere os om at få lavet en god event med mange deltagere istedet, da det vil være sjovere end hvis alt skal gå op "politik/religion".

Venlig hilsen og på gensyn

\Ice/
Webmaster & Co-Admin

jeep træf 15 år 4 måneder siden #197

• kbhandel
Nej nej er bare lidt skuffet over at i udlægger det som om at det er jeres værk, og at det absolut skal være så stort og flot som et 5 stjernet hotel. Og folk ikke kan deltage 1 dag uden at skal betale en formue, for det koster jo ikke mere end max 1500 at leje Hedager en weekend, og det er ikke deltagerne der har bestilt telt og luxus, men det er dem der skal betale! Er overbevist om at der er mange der syntes det er for dyrt at skulle betale det samme for 1 dag som for 5 dage! Det er vi ihvertfald nogle stykker i midt og vest jylland der syntes, og vi har jo hverken mange km eller bro at betale!!!

jeep træf 15 år 4 måneder siden #198

• 's profilbillede
Helt iorden. Vi har noteret ønsket, og vil overveje mulighederne ved de næste events.

Venlig hilsen

\Ice/
Webmaster & Co-Admin

jeep træf 15 år 4 måneder siden #199

• CJ-5
  • CJ-5's profilbillede
Det er godt nok meget overraskende at komme hjem efter en uge på landevejen og læse de indlæg som er skrevet i ugen der gik, det som der overrasker mig meget er at efter at Jeepclub.dk er blevet registreret som officiel Dansk Jeepclub er det ligesom om ledelsen kun ser sig selv og har al retten til at arrangere 4x4 træf jeg bruger 4X4 udtrykket ellers får jeg vel en på lampen for at bruge ordet Jeep.
Jeg kan kun give UK J33per ret i at der er en lille kreds af mennesker som vil forsøge at sælge ydelser til klubbens medlemmer dyrest mulig,
Jeepcamp er grundlagt af Kurt med det formål at give Jeep folket en mulighed for at have en billig og hygglig weekend sammen.
Jeg kan syntes ikke om dit ordvalg omkring politik/religion, det som jeg læser i dette er hold din kæft og gør som der bliver sagt eller fis af [:(!]
Hvad er fordelen ved at være officiel Jeepclub, hvad bidrager Daimler / Chrysler med til Jeep event i Skave ? eller er det også en hemmlighed.
Tid til at oprette siden: 0.132 sekunder