Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Tüv og stelnummer

Tüv og stelnummer 14 år 5 måneder siden #3664

• Andreas
  • Andreas's profilbillede
Hey, er der nogen der ved noget om Tüv/godkendelser.

Jeg har en cj5´er der skal synes. Der er kommet en chevy 350 cui i
+ servo og skive bremser. Bliver det svært at syne den..?

Og er det rigtigt at stelnummert kun sider på den lille plader der kan
Afmonteres..?

Andreas...
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Tüv og stelnummer 14 år 5 måneder siden #2186

• fromms_de
  • fromms_de's profilbillede
Hejsa,
hvor gammelt er den? Er de da ændringer indregestreret i Tyskland hvis du skrever om Tüv??? I Tyskland er det er en meget normalt ombygning og giver normalt ikke noget særlige Problemer. hilsen fromms_de

Tüv og stelnummer 14 år 5 måneder siden #2187

• Andreas
  • Andreas's profilbillede
Den er fra 1966.
Jeg har fået den hjem fra usa. Så den skal told synes.
Der står ikke noget om motoren i papierene.
Andreas...

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by fromms_de</i>
<br />Hejsa,
hvor gammelt er den? Er de da ændringer indregestreret i Tyskland hvis du skrever om Tüv??? I Tyskland er det er en meget normalt ombygning og giver normalt ikke noget særlige Problemer. hilsen fromms_de
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

Tüv og stelnummer 14 år 5 måneder siden #2188

• fromms_de
  • fromms_de's profilbillede
Der hved jeg ikke noget om med indregestreerings syn her i DK. Der må være andere de kunne sige dig mere til dette thema her. Har bare tænket det den er måske fra Tyskland, fordi du har skreved noget om Tüv , her er det ja syn og ikke Tüv. Men hvis den var registreret i Tyskland so vil det sikker være nemmer fordi mange ting de er godkend i Tyskland, bliver også godkent her...med stort chance. Det er vist ikke forkært hvis du finder en den har en CJ main til din så har man lidt i hånden. Men min femmer har da en anden Motor i, så denne papier kunne ikke bruges. Gider du ikke at presentere lidt din bil Skrive lidt om den billede? Kikker gerne på andere femmer. Du kan da også sende mig en PM [:D] hilsen fromms_de

PS. normalt skal denne thema her gerne stå under rubrik " Teknik "[;)]
Tid til at oprette siden: 0.087 sekunder