Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: SOA Sweden Offroad Adventure

SOA Sweden Offroad Adventure 13 år 6 måneder siden #3743

• Bengt
  • Bengt's profilbillede
Check this out Jeepers!!!

Its a must do thing....

www.soa4x4.se

Happy trails! Bengt Sigeholt SOA#2 [:)]

JK-U,2xTJ,XJ
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

SOA Sweden Offroad Adventure 13 år 6 måneder siden #2332

• fromms_de
  • fromms_de's profilbillede
Hejsa,
Ina og jeg vil da gerne deltage på Juni/Juli eller Oktober touren. Men det er selvfølgligt best, hvis der vile være mere her fra DK. Er der nogen de også kunne være interesserede i det? Hilsen Ina og Mario.

SOA Sweden Offroad Adventure 13 år 6 måneder siden #2333

• mbrondt
  • mbrondt's profilbillede
Nå nu er Bengt blevet medlem, han bad mig ellers om at sprede budskabet om SOA træffene.

Jeg tror helt sikkert jeg kan lokkes med, der er jo ikke langt her fra djævle-øen [;)]

/Michael
<font size="3"><font color="maroon">M&m Offroad</font id="maroon"></font id="size3">

<font color="green">Gr. Cherokee Ltd 3,0 CRD, 4" Superlift, Warn Winch, 4xGuard Rear Skid, General Grabber AT, M&H Belly Skid II, M&m Rock Sliders, Custom Roof Rack </font id="green">

SOA Sweden Offroad Adventure 13 år 6 måneder siden #2336

• fromms_de
  • fromms_de's profilbillede
Hejsa Michael,
det lyder da godt. Hved du mere om det der? Vores svenske sprog kendskab er desvære ikke soooo stort.[:D] Men tror nok det jeg har fundet ud af det meste og vigtigste. Ved du måske hvor lang "op" det er i sverge skal være? De må ja have forstillinger hvor det ca. skal forgå fordi de vil ja snart prøvekøre denne Tour...og du kenne dem ja nu best...måske har du ja hørt lidt mere....[;)] Hilsen Ina og Mario

http://www.nationalflaggen.de/images/fl ... -50x79.gif

SOA Sweden Offroad Adventure 13 år 6 måneder siden #2338

• Bengt
  • Bengt's profilbillede
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by fromms_de</i>
<br />Hejsa Michael,
det lyder da godt. Hved du mere om det der? Vores svenske sprog kendskab er desvære ikke soooo stort.[:D] Men tror nok det jeg har fundet ud af det meste og vigtigste. Ved du måske hvor lang "op" det er i sverge skal være? De må ja have forstillinger hvor det ca. skal forgå fordi de vil ja snart prøvekøre denne Tour...og du kenne dem ja nu best...måske har du ja hørt lidt mere....[;)] Hilsen Ina og Mario

http://www.nationalflaggen.de/images/fl ... -50x79.gif

Hej Jeepers!
Det är ca 2.5 timmes bilväg (med Jeep) till Blekinge (från Bron räknat), som ligger på Sveriges Östra sida.
Närmaste större stad är Karlskrona, och vi finns ca 3 mil Norr vid en ort som heter Tving.

Mer info om detta kommer på våran h.sida alt om ni anmäler er till Nyhetsmailen (vilket jag rekomenderar)Där får ni veta det senaste först....[8D]
BTW: Just nu är Trailen över 3 dagar lång.....[}:)]

<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

JK-U,2xTJ,XJ

SOA Sweden Offroad Adventure 13 år 5 måneder siden #2348

• Bengt
  • Bengt's profilbillede
Nya Uppdateringar på SOA - Sidan med bilder från vår X-Men weekend + Bonus Film.
OBS! Max deltagar antal är 30 st....!

Välkomna!

JK-U,2xTJ,XJ

SOA Sweden Offroad Adventure 12 år 9 måneder siden #2471

• Bengt
  • Bengt's profilbillede
Hello Jeepers!
Vi har fått några platser över på Summer Trail, pga ombokningar till Ultimate, så om någon vill vara med om Skandinaviens Bästa Äventyrs Offroad, så Hurry...!!

Trailen är nu ännu längre än innan, både "Soft and Hardcore" i
fantastisk natur med bäckar /skog mm.

Happy Trails Bengt!

JK-U,2xTJ,XJ

SOA Sweden Offroad Adventure 12 år 9 måneder siden #2472

• Bengt
  • Bengt's profilbillede
Efter SOA Summer Trail kommer vi tillsammans med JCN/JCS att köra på SOTen 3-7, som det ser ut nu blir vi ca 30-40 Jeepers i ett härligt gäng. Bara detta är något som inte får missas[8D]

JK-U,2xTJ,XJ

SOA Sweden Offroad Adventure 12 år 9 måneder siden #2473

• mbrondt
  • mbrondt's profilbillede
Det var særdeles kloge ord der Bengis :-)

/Michael
<font size="3"><font color="maroon">M&m Offroad</font id="maroon"></font id="size3">

<font color="green">Gr. Cherokee Ltd 3,0 CRD, 4" Superlift, Warn Winch, 4xGuard Rear Skid, Cooper SST, M&H Belly Skid II, M&m Rock Sliders, Custom Roof Rack </font id="green">

SOA Sweden Offroad Adventure 12 år 8 måneder siden #2479

• Bengt
  • Bengt's profilbillede
Nu är det fullknökat på Summertrail, 34 fordon varav 26 är Jeepar förutom våra i crew + 6 st, vidare är 18 ekipage Norska, några Danska, resten Svenska, 4wd kommer troligen och gör reportage.

Låt Offroadfesten börja.....[:D][8D][:D]

JK-U,2xTJ,XJ
Tid til at oprette siden: 0.112 sekunder