Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: jeep camp 2011

jeep camp 2011 11 år 7 måneder siden #3915

• jeeptorben
  • jeeptorben's profilbillede
Jeg kan se i informationen til jeep camp 2011 at der kun må køres med godkendt styrtbøjle i de åbne jeeps.
Men hvem skal den være godkendt af?
Kan man evt. få godkendt en hjemmelavet bøjle et sted?
Mvh Torben
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

jeep camp 2011 11 år 7 måneder siden #2682

• fromms_de
  • fromms_de's profilbillede
Hej, jeg tror mest på det det mener det det skal være et godkendt Typpe af byggestil af styrtebøjler.
På plassen er der to tejninger af " godkendt" bøjler, men det er begge to rigtige "race" bøjler, og jeg har da ikke set en eneste den har da haft så da nogle Styrtebøjler på sit åben Jeep, bare de originale...og de er ja også godkent . Det er vist godt nok hvis det er bøjle af original slaks style, men de skal da være i orden. Men til sidst kører du på dit ejen ansvar... og man skal selvøgeligt god pass på sig selve og de andere de er da også på campen...[;)]Hilsen Mario

jeep camp 2011 11 år 7 måneder siden #2685

• jeeptorben
Nu er min jo en der er hjemmelavet i rustfrit stål, så den er ikke godkendt nogen steder, og det ville da være lidt ærgerligt at møde op til jeepcamp og så ikke få lov til at køre med i løbene ....

jeep camp 2011 11 år 7 måneder siden #2686

• fromms_de
Hej, min er også bygget af Smed og mig selv... men derfor ved jeg det den er sådan bygget det den holder hvis der skulle ske noget... og den er også bygget som de original + lidt xtra til de foreste pladser...

Jeg vil da anbefale det du ringer til Johannes ( tlf: 97438605 mobil: 21478605 ) og høre ham hvad han siger. Måske kunne du ja sende ham et billede af "styrtebøjle" til ham, så det er nemmer at forstille sig hvad vi her overhoved snakker om. Han kan da også sige dig om / hvem ellem hvad skal godkendt den...

Hvad er det overhovet for en Jeep vi snakker om [?] [:I] Hilsen Mario

jeep camp 2011 11 år 7 måneder siden #2689

• jeeptorben
Hej, det er den lille grå M38A1, vi var med i seest og i søgård.
Mvh Torben

jeep camp 2011 11 år 7 måneder siden #2690

• fromms_de
Hej,
og hvor er så problem hen? Hvis du var med før så er det ja ingen problem. Er det den her?

jeep camp 2011 11 år 7 måneder siden #2691

• jeeptorben
Ja lige præcis, det er den, og der er jo bøjle på, men den er ikke godkendt nogen steder da den er hjemmelavet. Men jeg håber da det er ok køre med den.
Tid til at oprette siden: 0.263 sekunder